V sodelovanju z Mestno občino Maribor in ŠGZ smo 16.2.2016 izvedli delavnico: KAKO NA TUJE TRGE!

V sodelovanju z Mestno občino Maribor in ŠGZ smo 16.2.2016 izvedli  delavnico:
KAKO NA TUJE TRGE!
Nas Delavnici so udeleženci  dobili  odgovore  na vprašanja, teme:
• Prodajni procesi
– Kako praktično in s katerimi orodji izgraditi domačo in tujo bazo novih potencialnih kupcev
– Kako zastaviti in izpeljati učinkovit prodajni proces za pristop do novih kupcev
– Komunikacijske in prodajne tehnike pri prodaji tehnoloških inovacij in izdelkov
Predaval je Dragan Stjepanović, profesionalni iskalec novih poslov za različne panoge. Pri svojih strankah dosega povprečno 4,1% realizacijo. Njegov pragmatičen pristop temelji na uveljavljeni metodologiji Solution Selling. V preteklosti je bil direktor prodaje Apple IMC Slovenija. Med drugim je sodeloval pri vzpstavitvi prodajnih temeljev visokotenhnološkega podjetja DoubleRecall ter Datafy.it.
• Prodajni in ponakupni procesi v praksi
– Prodajni in ponakupni procesi v praksi na primeru podjetja SwatyComet d.o.o.
– Uporabnost modela prodaje in ponakupnih aktivnosti Swaty Comet v malem podjetju
Predaval je  g. Aleš Semprimožnik direktor, spe industrijska brusna orodja, Swaty Comet d.o.o. Maribor. V svoji karieri je bil odgovoren za različna področja v podjetju, ki pa so bila vedno vezana na trg in kupca. Podjetje Swaty Comet velja za uspešno Mariborsko podjetje z organizirano lastno prodajo tako v razmerju B to B (podjetje – podjetje) kot B to C (podjetje – končna stranka).
• Kako si lahko pomagamo pri vstopih na tuje trge? Izkoristimo ustaljene, uveljavljene podpore države in inštitucij za vstopanje na tuje trge:
– Mednarodne konference,
– Poslovne delegacije občine,
– Državne gospodarske delegacije,
– Delegacije zbornic,
– Mednarodni prijekti Univerze v Mariboru,
– Geek house…
– Učinkoviti prijemi mreženja na srečanjih, konferencah…
Predaval je Simon Štrancar, podjetnik, svetovalec, izvajal prodajo v Islandiji, Nemčiji, Angliji, Nizozemskem, Rusiji, Poljskem, Hrvaškem, Bosni in Hercegovini, Turčiji, Kitajskem… Svojo delovno pot je začel na Univerzi v Maribor kot vodja službe za znanstvenorziskovalne zadeve, postal vodja pisarne za prenos tehnologij, ustanovil TehnoCenter UM d.o.o., Uni servis d.o.o., G-1 d.o.o., SITEC d.o.o. ter svetoval mnogim podjetjem na področju industrializaicje, proizvodnje in prodaje.
• Ukrepi za zaščito prodajnih tveganj:
SID banka.Predaval je Matjaž Cesar iz Oddelka prodaje in marketinga SID Banke.
DSCN9189

V sodelovanju z Mestno občino Maribor in ŠGZ smo 16.2.2016 izvedli  delavnico:
KAKO NA TUJE TRGE!
Nas Delavnici so udeleženci  dobili  odgovore  na vprašanja, teme:
• Prodajni procesi
– Kako praktično in s katerimi orodji izgraditi domačo in tujo bazo novih potencialnih kupcev
– Kako zastaviti in izpeljati učinkovit prodajni proces za pristop do novih kupcev
– Komunikacijske in prodajne tehnike pri prodaji tehnoloških inovacij in izdelkov
Predaval je Dragan Stjepanović, profesionalni iskalec novih poslov za različne panoge. Pri svojih strankah dosega povprečno 4,1% realizacijo. Njegov pragmatičen pristop temelji na uveljavljeni metodologiji Solution Selling. V preteklosti je bil direktor prodaje Apple IMC Slovenija. Med drugim je sodeloval pri vzpstavitvi prodajnih temeljev visokotenhnološkega podjetja DoubleRecall ter Datafy.it.
• Prodajni in ponakupni procesi v praksi
– Prodajni in ponakupni procesi v praksi na primeru podjetja SwatyComet d.o.o.
– Uporabnost modela prodaje in ponakupnih aktivnosti Swaty Comet v malem podjetju
Predaval je  g. Aleš Semprimožnik direktor, spe industrijska brusna orodja, Swaty Comet d.o.o. Maribor. V svoji karieri je bil odgovoren za različna področja v podjetju, ki pa so bila vedno vezana na trg in kupca. Podjetje Swaty Comet velja za uspešno Mariborsko podjetje z organizirano lastno prodajo tako v razmerju B to B (podjetje – podjetje) kot B to C (podjetje – končna stranka).
• Kako si lahko pomagamo pri vstopih na tuje trge? Izkoristimo ustaljene, uveljavljene podpore države in inštitucij za vstopanje na tuje trge:
– Mednarodne konference,
– Poslovne delegacije občine,
– Državne gospodarske delegacije,
– Delegacije zbornic,
– Mednarodni prijekti Univerze v Mariboru,
– Geek house…
– Učinkoviti prijemi mreženja na srečanjih, konferencah…
Predaval je Simon Štrancar, podjetnik, svetovalec, izvajal prodajo v Islandiji, Nemčiji, Angliji, Nizozemskem, Rusiji, Poljskem, Hrvaškem, Bosni in Hercegovini, Turčiji, Kitajskem… Svojo delovno pot je začel na Univerzi v Maribor kot vodja službe za znanstvenorziskovalne zadeve, postal vodja pisarne za prenos tehnologij, ustanovil TehnoCenter UM d.o.o., Uni servis d.o.o., G-1 d.o.o., SITEC d.o.o. ter svetoval mnogim podjetjem na področju industrializaicje, proizvodnje in prodaje.
• Ukrepi za zaščito prodajnih tveganj:
SID banka.Predaval je Matjaž Cesar iz Oddelka prodaje in marketinga SID Banke.
DSCN9189