Pomembne informacije za člane Sekcije za promet OOZ Maribor: Cestni pregledi tehnične brezhibnosti gospodarskih vozil (Direktiva 2014/47/EU)

Pomembne informacije za člane Sekcije za promet OOZ Maribor: Cestni pregledi tehnične brezhibnosti gospodarskih vozil (Direktiva 2014/47/EU)

EU Parlament in Svet sta ob upoštevanju:

– dosege cilja Unije, da do leta 2020 sprejme ukrepe, na podlagi katerih se bo zmanjšalo število prometnih nesreč s smrtnim izidom za polovico – gledano na obdobje od leta 2010 dalje  (do leta 2050  pa na skoraj nič);

– zagotoviti varno in okoljsko sprejemljivo stanje vozil v času njihove uporabe;

– doseganje trajne visoke stopnje tehnične brezhibnosti gospodarskih vozil v času njihove uporabe;

– prispeveku k izogibanju nelojalne konkurence v cestnem prometu ter

– harmonizacije pregledov vozil z priporočljivimi metodami pregleda,

sprejela Direktivo 2014/47/EU.

V RS je navedena direktiva implementirana vZakonu o motornih vozilih (kliknite na pasico) in  Pravilniku o cestnem pregledu tehnične brezhibnosti gospodarskih vozil v CP  – v nadaljevanju: Pravilnik (kliknite na pasico) .

Med cestninskim pregledom vozila se bo preverila tudi pritrjenost tovora, ki mora biti pritrjen tako, da ne ovira varne vožnje oz. ogroža življenja, zdravja, premoženja ali okolja. S pregledi se lahko preveri, da v vseh okoliščinah uporabe vozila, tudi v nevarnih situacijah ali pri speljevanju navkreber:

– deli tovora samo minimalno spremenijo svoj položaj glede na druge dele, stene ali površine vozila in

– tovor ne more zapustiti prostora za tovor ali se premakniti z nakladalne površine.

V  I Pravilnika   (kliknite na pasico) boste našli kategorizacijo nepravilnosti v zvezi s tovorom in tehnično brezhibnostjo vozila (3 kategorije nepravilnosti:  pomanjkljivost, napaka, kritična napaka).

Več informacij vam je na voljo: *tukaj

Pomembne informacije za člane Sekcije za promet OOZ Maribor: Cestni pregledi tehnične brezhibnosti gospodarskih vozil (Direktiva 2014/47/EU)

EU Parlament in Svet sta ob upoštevanju:

– dosege cilja Unije, da do leta 2020 sprejme ukrepe, na podlagi katerih se bo zmanjšalo število prometnih nesreč s smrtnim izidom za polovico – gledano na obdobje od leta 2010 dalje  (do leta 2050  pa na skoraj nič);

– zagotoviti varno in okoljsko sprejemljivo stanje vozil v času njihove uporabe;

– doseganje trajne visoke stopnje tehnične brezhibnosti gospodarskih vozil v času njihove uporabe;

– prispeveku k izogibanju nelojalne konkurence v cestnem prometu ter

– harmonizacije pregledov vozil z priporočljivimi metodami pregleda,

sprejela Direktivo 2014/47/EU.

V RS je navedena direktiva implementirana vZakonu o motornih vozilih (kliknite na pasico) in  Pravilniku o cestnem pregledu tehnične brezhibnosti gospodarskih vozil v CP  – v nadaljevanju: Pravilnik (kliknite na pasico) .

Med cestninskim pregledom vozila se bo preverila tudi pritrjenost tovora, ki mora biti pritrjen tako, da ne ovira varne vožnje oz. ogroža življenja, zdravja, premoženja ali okolja. S pregledi se lahko preveri, da v vseh okoliščinah uporabe vozila, tudi v nevarnih situacijah ali pri speljevanju navkreber:

– deli tovora samo minimalno spremenijo svoj položaj glede na druge dele, stene ali površine vozila in

– tovor ne more zapustiti prostora za tovor ali se premakniti z nakladalne površine.

V  I Pravilnika   (kliknite na pasico) boste našli kategorizacijo nepravilnosti v zvezi s tovorom in tehnično brezhibnostjo vozila (3 kategorije nepravilnosti:  pomanjkljivost, napaka, kritična napaka).

Več informacij vam je na voljo: *tukaj