VIRTUALNI KARIERNI SEJEM 2020 – Sejem poklicev in izobraževanja

Virtualni sejem

Spoštovane članice in spoštovani člani OOZ Maribor,

v podjetju Factumevent Mitja Špesa s.p. so v okviru obstoječih razmer, ki so posledica globalne pandemije Covid-19 pripravili sodobno rešitev za izvedbo KARIERNEGA SEJMA 2020.

Skupaj s strokovnjaki so razvili koncept virtualnega okolja, ki bo omogočilo nemoteno izvedbo sejma, upoštevajoč omejitve socialnih stikov, ki bodo po vsej verjetnosti še nekaj časa zaznamovale naše socialne interakcije v letu 2020 in mogoče še dlje.

Njihova ideja pa ne temelji samo na prilagoditvi trenutnim razmeram, ampak želijo tudi nadgraditi uporabniško izkušnjo tako za naročnika in partnerje, kot tudi za razstavljavce in obiskovalce sejma.

Gre za pilotno izvedbo virtualnega kariernega sejma, ki ga namerava Mestna občina Maribor (v primeru, da bo pilotna izvedba  uspešna) v prihodnjih letih izvajati skozi t.i. hibridni model, torej v povezavi s kariernim sejmom v fizičnem oz. realnem prostoru (dvorana Ljudski vrt »Lukna«). Zaradi negotovih razmer v zvezi s Covid-19, bomo karierni sejem letos izvedli samo v virtualni obliki.

Mestna občina Maribor je skupaj z vsemi  sodelujočimi partnerji podprla predstavljeni koncept VITRUALNEGA KARIERNEGA SEJMA 2020,  saj si vsi skupaj želimo slediti sodobnim trendom in uporabniškim navadam generacij, ki so že odrasle s spletom. Tako nameravamo izkoristiti vse prednosti, ki nam jih ponuja virtualno spletno okolje in karierni sejem povzdigniti na nov, še višji nivo kvalitete in izvedbe.

Koncept izvedbe letošnjega VIRTUALNEGA KARIERNEGA SEJMA nameravamo predstaviti tudi svetovalnim delavcem, ki izvajajo dejavnosti na področju karierne orientacije v osnovnih šolah.

Organizacijska platforma virtualnega kariernega sejma za osnovnošolce omogoča nadgradnjo in izvedbo podobnega dogodka tudi za srednješolce.

VITRUALNA KARIERNEGA SEJMA 2020 bosta torej dva, posebej za učence OŠ in posebej za dijake SŠ.

PREDNOSTI:

  • Faza planiranja
  • Stroškovna učinkovitost
  • Usmerjanje v ciljno publiko
  • Prilagodljivost obiskovalcem
  • Nabor aktivnosti na stojnici: predstavitev razstavljavca z opisom, slikami, video vsebinami, kontaktnimi podatki in grafično dodelan virtualni prostor z enotno navedbo razstavljavca ali prilagojeno izdelavo (odvisno od paketa), pogostimi vprašanji in možnosti odgovarjanja (live chat ali chat sistem na pridobitvi odgovorov),  sistem za nalaganje gradiva s spleta (dokumentacija, razpisi, letaki, obrazci,…), možnost »bookiranja« zasebnih pogovorov preko spleta – naročilo na razgovore. Po želji pa bo lahko dodal module, ki bodo njegovo stojnico naredili bolj atraktivno in dogajanje na sejmu tudi bolj interaktivno:  chat live room sistem, kjer se bodo lahko obiskovalci vključili v skupinski klepet z razstavljavcem in postavljali vprašanja,  interaktivne delavnice preko spleta z orodji za video konference,  webinarji,….
  • Regionalna neomejenost
  • Analitika in evalvacija: z napredno analitiko bomo omogočili tako razstavljavcem kot obiskovalcem, da spremljajo učinkovitost svojih aktivnosti. Pridobili bomo realne podatke, kakšen je bil interes obiskovalcev in kateri razstavljavci so bili najbolj uspešni.

NE PREZRITE:

Platforma temelji na ISO standardih. Platforma je planirana na obdobje 1 tedna polne funkcionalnosti, plus na daljši rok 10 mesecev, da si razstavljavec izbira, katere informacije želi predstaviti uporabniku tj. mladim, njihovim staršem in strokovnim delavcem ter drugi širši javnosti.

  • Za učence OŠ – termin:  po dogovoru z ravnatelji OŠ in SŠ potekal pet delovnih dni,  v času od 16. do 20. novembra 2020 (za osnovnošolce, njihove starše in svetovalne delavce).
  • Za dijake SŠ – termin:   predvidoma 1 teden kasneje in bo prav tako potekal pet delovnih dni,  v času od 23. do 27. novembra 2020 (za srednješolce, njihove starše in svetovalne delavce).

V ta namen vljudno vabimo k sodelovanju gospodarstvo, podjetja, člane zbornice, da se nam pridružite na virtualnem sejmu in predstavite svoje obratovalnice in posamezne poklice.

Gospodarstvo ima tokrat priložnost, da nagovarja posebej učence OŠ za vpis v in jih lahko motivira s svojimi predstavitvami v živo za njihove poklice ali preko zasebnih pogovorov preko spleta.  Lahko predstavi kako delo poteka v praksi in kako lahko začnejo že z morebitno prakso med šolanjem.

Pri dijakih SŠ lahko zraven prej navedenih aktivnosti pri učencih OŠ,  še gospodarstvo nagovori bodoč kader.

Območna obrtno-podjetniška zbornica Maribor bo posamezne poklice predstavila na stojnicah pod nazivom “OBRTNO-PODJETNIŠKA ULICA”.

Rezervirajte si oba termina!

Podrobnosti v zvezi s tem boste izvedeli v obdobju med drugo polovico meseca avgusta in prvo polovico meseca septembra 2020.

Vso opremljanje virtualne stojnice bo po enostavnih korakih in v celotni fazi z podporo strokovnih sodelavcev. Za vse člane, ki boste izkazali interes po sodelovanju bo v mesecu septembru 2020 organiziran skupni sestanek z njimi. Takrat boste pridobili informacije o tem, katere  vse funkcionalnosti omogočajo razstavne enote, na kakšen način se bo možno predstavljati kot razstavljavec, da bo ponovno organiziran obisk učencev in dijakov, s tem povečan obisk splošne javnosti, katere bomo ciljno nagovarjali z vsemi partnerji in si s tem prizadevali večji doseg predstavitve in informacij, možnost predstavitve odprtih delovnih mest  štipendije, z direktno možno prijavo in izraz interesa iskalcev zaposlitve, itd.

Prijave in dodatne informacije:  OOZ Maribor, Marjana Savić, sekretarka Odbora za sejme in promocijo, E: marjana.savic@ozs.si  , T: 041 666 642.

Vse vljudno prosimo, da nam svoj izkazani interes po sodelovanju posredujete po e-pošti.