Zaradi nezadostnega števila prijav, smo bili primorani ODPOVEDATI PREDAVANJE!
Si želite, da bi vaše podjetje bilo bolj učinkovito? Rešitev se skriva v pravilno oblikovanih poslovnih procesih in njihovi optimizaciji.
Izboljšajte poslovne procese v podjetju, zaposleni Vam bodo hvaležni, Vi pa boste dosegali boljše finančne rezultate. Kako to narediti?
Predavanje je namenjeno podjetjem z več kot 5 zaposlenimi!
Predstavili Vam bomo 4 ključna področja za učinkovito vodenje procesov v podjetju.
- Zaposleni
- Produkt
- Proces
- Finance
Zaposleni
V podjetju je potrebno vzpostaviti ugodno klimo, s katero si boste prislužili ugled med zaposlenimi, obdržali boste nadarjene sodelavce in povečali storilnost dela. Kako to narediti?
Produkt
V kolikor Vam uspe povečati dobičkonosnost in zagotoviti konstantno rast prodaje, ste prehodili polovico poti za dolgoročno delovanje Vašega podjetja.
Proces
Ste preveč zasedeni z vsakodnevnimi težavami, ne more dostavljati večjih naročil, podaljšujete roke dobave, Vam stroški za proizvodnjo naraščajo hitreje od cene, ki jo podjetje lahko proda kupcem?
Finance
Ali veste koliko sredstev boste imeli konec novembra 2019 na poslovnem računu, boste v zelenih številkah? Aktivno planiranje denarnega toka je ključnega pomena za zdrave finance.
Prvi korak se prične z zavedanjem, kaj pomenijo poslovni procesi v podjetju. Predstavili Vam bomo kratke nasvete in korake za 4 ključna področja.
Izvedba: Riso d.o.o.
Pod mentorstvom Petre Mitchell
Kdo je Petra Mitchell? Petra Mitchell je Slovenka in častna konzulka RS, ki deluje v Pittsburghu (ZDA). Je predsednica in izvršna direktorica zasebne neprofitne organizacije Catalyst Connection. Leta 1988 se je začela ukvarjati s proizvodnimi procesi. Leta 2011 jo je Pittsburgh Business Times imenoval za najboljšo vodjo na področju gospodarstva, leta 2012 je dobila naziv najboljše vodje na področju energetike in leta 2016 naziv za najbolj cenjeno izvršno direktorico v Pittsburghu.
Predavatelja:
Sabina Žampa
Od leta 2003 se ukvarja s poslovnim svetovanjem. V tem času je bila prisotna v več kot 90 podjetjih, kjer jim je svetovala na različnih področjih. Podjetjem svetuje pri nastavljanju poslovnih procesih, pripravi različne dokumentacije in pridobivanju finančnih virov za investicije/projekte. Njeno raziskovalno delo zajema področje trajnostnega razvoja na področju gospodarstva.
Aleksander Dolenc, univ.dipl.ekon
Strokovnjak na področju podjetniškega svetovanja, priprave prodajnih, marketinških, finančnih, proizvodnih, kadrovskih planov in procesov, izvedba pokalkulacij, razvoja novih produktov in vstopa na trg, prijavi podjetji na razpise, organiziranja in vodenja projektov.
Kotizacija: dogodka je za udeležence BREZPLAČEN. Število mest je omejeno.
Prijave in dodatne informacije: Marjana SAVIĆ: M: 041 666 642 , E: marjana.savic@ozs.si.
Rok za prijavo je 13.10.2019.
Povezava do VABILA: Predavanje_Poslovni procesi v podjetju in njihova optimizacija_15.10.2019
Možnost sofinanciranja procesnih izboljšav v vašem podjetju
SPIRIT Slovenija je objavil Javni razpis za spodbujanje procesnih izboljšav podjetij v letih 2019 in 2020 (Procesne izboljšave 2019 – 2020) »PRIZ 19-20«. Predmet javnega razpisa je sofinanciranje stroškov svetovalnih storitev, ki jih podjetjem zagotovijo zunanji izvajalci v zvezi z uvajanjem izboljšav poslovnih procesov v podjetjih.
Izberete določen proces ali več procesov v podjetju ter jih s pomočjo zunanjih strokovnjakov optimizirajte. Rok za oddajo vlog je 24.10.2019. Stroški so sofinancirani v višini 50 %, vendar ne več kot 20.000 EUR.
Podrobneje o razpisu: https://www.spiritslovenia.si/razpisi/2019-09-06-Javni-razpis-za-spodbujanje-procesnih-izboljsav-podjetij-v-letih-2019-in-2020-Procesne-izboljsave-2019—2020-PRIZ-19-20