OOZ Maribor

Pomembe informacije za področje investicijskih olajšav za nakup vozil, trošarine in vabili za dve konferenci!

1.       Priznavanje investicijskih olajšav za delovna vozila: Kot smo vas že večkrat obveščali, je Sekcija za promet med drugim reševala tudi problematiko nepriznavanja investicijskih olajšav za nakup delovnih vozil. FURS je končno izdal dodatna pojasnila iz katerih izhaja, da se za nakup delovnega vozila prizna investicijska olajšava (v preteklosti je to veljalo le za nakup delovnega stroja). Odgovor FURS je objavljen: tukaj

Seveda pa se še vedno lahko uveljavljate investicijske olajšave za nakup motornih vozil:

–  osebni avtomobili na hibridni ali električni pogon,

– avtobuse na hibridni ali električni pogon ali avtobuse ekološkega standarda EURO VI,

– tovorna vozila ekološkega standarda EURO VI.

Zakonska osnova: 66 a člen Zakona o dohodnini (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, 9/12 – odl. US, 24/12, 30/12, 40/12 – ZUJF, 75/12, 94/12, 52/13 – odl. US, 96/13, 29/14 – odl. US, 50/14, 23/15 in 55/15): >> klikni tukaj<<

In  55.a člen Zakona o davku od dohodkov pravnih oseb (Uradni list RS, št. 117/06, 56/08, 76/08, 5/09, 96/09, 110/09 – ZDavP-2B, 43/10, 59/11, 24/12, 30/12, 94/12, 81/13, 50/14, 23/15 in 82/15): >>klikni tukaj<<

 

2.       Zakon o trošarinah (Uradni list RS, 47/16; začetek uporabe: 1. avgust 2016) Vračilo trošarine za komercialni prevoz: Z novo ureditvijo se lahko uveljavljajo tudi računi, plačani z gotovino. Ostalih vsebinskih sprememb ni bilo. (spremembe Zakona o trošarinah)

 

3.       Madžarska: Na glavni cesti št. 14 (Györ-Vámosszabadi) je promet zaradi obnove mostu med držanima mejama Madžarske in Slovaške zaprt za ves promet v obe smeri. Zapora velja od 6.9.2016 in bo trajala predvidoma do druge polovice oktobra.
Z namenom obveščanja udeležencev v prometu, predvsem tranzitnega prometa, je postavljena ustrezna prometna signalizacija. Za tranzitni promet se priporočajo naslednji mejni prehodi:
– Glavna cesta št. 13, Komárom – Komárno (max. do 20 ton)
– Esztergom – Párkány (max. do 3,5 ton)
– Glavna cesta št. 2, Parassapuszta – Šahy
Vir:
http://www.utinform.hu/hirek/szerkezetepitesi-munkak-miatt-lezarasra-kerul-a-vamosszabadi-hid

 

4.       Kazahstan, Turčija: Zasedanje mešane komisije za področje cestnih prevozov blaga in potnikov s Kazahstanom je predvideno za 20. 10. – 21. 10. 2016 (v Ljubljani) in  6.12. in 7. 12. 2016 s Turčijo (prav tako v Ljubljani). V kolikor se srečujete s težavami na področju prevozov v omenjeni državi, nas o tem obvestite čim prej in sicer:
– do 5. 10. 2016 – za področje Kazahstana in
– do  16. 11. 2016 – za področje Turčije.

 

5.       Italija: kot smo vas že obveščali, je tudi Italija (v mesecu juliju) sprejela in objavila zakon glede napotitve delavcev, ki opravljajo storitve v drugi državi članici. S strani italijanskih kolegov smo v tem tednu prejeli informacijo, da se zakon ne nanaša samo na kabotažo, temveč tudi za vse prevoze, ki se odvijajo na ozemlju Italije (vključen tudi tranzit). Zaenkrat drugih informacij še nismo sprejeli, ker še niso urejeni podzakonski predpisi.

 

6.       Kartica voznika (DT): S strani članov smo bili obveščeni, da se je trenutno podaljšal rok za pridobitev kartice voznika (za digitalni tahograf). Izdajatelj kartic (Cetis d.d.) je že uvedel dodatno pomoč v pisarni za obdelavo vlog (trenutna čakalna doba 10 delovnih dni). Voznikom svetujemo, da vloge za pridobitev kartic oddajo vsaj 3 koledarske tedne pred iztekom veljavnosti. Nova kartica bo pričela veljati naslednji dan po preteku stare kartice. Digitalni tahograf prepozna novo kartico z dnem veljavnosti kartice (pred tem datumom DT izpiše obvestilo, da je kartica neveljavna). Čakalne dobe za pridobitev kartice so se povečale predvsem zaradi neveljavnih vozniških dovoljenj oz. podaljševanja veljavnosti kode (95).
Naj še opozorimo, da vožnja s pretečeno kartico ni dopustna (kot npr. »pravilo 15 dni« – v primerih, ko je kartica izgubljana, ukradena, zasežena…).

 

7.       Prevozniki ADR (sezonska dela): Prevozniki, ki opravljajo prevoze nevarnih snovi (npr. dostava kurilnega olja gospodinjstvom) se srečujejo s problematiko sezonskega značaja dela, ki je vezan le na enega naročnika prevoza. Tako postajajo pritiski in zahteve naročnikov vse večji. Prejeli smo pobudo, da se prevozniki z navedeno problematiko združijo v okviru sekcije in skupaj pristopimo k reševanju nastale situacije. V kolikor se tudi sami srečujete z opisano težavo, se nam prosim javite najkasneje do 6. 10. 2016 na e-naslov: podbornik.janez@siol.net ali natalija.repansek@ozs.si
O nadaljnjih aktivnostih vas bomo obvestili.

 

8.       Danes (29. 9. 2016) smo vsem pristojnim ministrstvom, skupaj s Sekcijo za javni prevoz potnikov pri GZS,   poslali dopis v katerem jasno nasprotujemo uvedbi nove vrste prevozov (Uber).

 

9.       Uredništvo revije Kamion&Bus v sodelovanju z GZS, OZS in časnikom Finance, organizira 3. strokovno konferenco Tehnologije & Trendi 2016. Osrednja tema konference je voznik, zato letošnja konferenca nosi naslov: Voznik – ključni člen uspešnega poslovanja.

Termin konference: 19.10.2016

Lokacija: Four Points by Sheraton Ljubljana Mons

Glavne teme konference:

– primanjkljaj voznikov na trgu dela

– konkurenčnost

– plačni modeli za voznike

– delovno pravo / zaposlovanje voznikov

– razvoj cestnega prometa

Prijave na konferenco se zbirajo do 12.10.2016 (število mest je omejeno)!

Več informacij je na voljo na: maja.levstek@bmslovenia.si, tel.: +386 1 518 1125
program in prijavnico boste našli tudi na spletni strani:
>>tukaj<<

 

10.   Vljudno vabljeni na brezplačno konferenco IT v logistiki, ki bo 6. oktobra 2016 ob 10 uri v Hotelu Mons, Ljubljana. Na področju logistike gre za pomemben dogodek, na katerem bodo predstavljeni sistemi za upravljanje transporta(Transport Management Systems) ter telematike (Telematics). Med bogatim programom bodo predstavljene tudi IT rešitve CSV Mobile, ClikTrans (od naročila prevoza, planiranja, razklada in nazaj), predstavitev IT rešitev Transics, inovativno planiranje transporta Montek ITP ter Predstavitev IOVAVUM Log-O – Transport Management Software v novih dimenzijah.
Obvezna je predhodna prijava na spletni strani:
>>tukaj<<

 

11.   Članki:
– podpisana pogodba vzpostavitve elektronskega cestninjenja za težka tovorna vozila (DRAS):
Več…

 

ZADNJE OBJAVE

DOGODKI IN VABILA

20-04-2024

Sodni stolp, Pristan 8, 2000 MARIBOR, Hotel Maribor, Glavni trg 8, 2000 MARIBOR

15-04-2024

OOZ Maribor, Titova cesta 63, 2000 MARIBOR

Prijava na svetovanje

Za svetovanje z našimi referenti se morate obvezno prijaviti. Izpolnite obrazec in kontaktirali vas bomo ter našli ustrezen termin.

E-novice OOZ Maribor

E-novice OOZ Maribor