OOZ Maribor

Predstavili smo projekt Be-Readi Alps na dogodku pod nazivom POSLOVNI ZAJTRK/BE-READI BREAKFAST


Na mariborski obrtno-podjetniški zbornici smo v torek 9.6.2020  podjetjem in podpornim institucijam v regiji predstavili projekt Be-Readi Alps na dogodku, ki smo izvedli pod nazivom POSLOVNI ZAJTRK/BE-READI BREAKFAST.

Namenjen je tistim podjetjem, ki v tem okolju že poslujejo in so pri vrhu svojega poslovnega ciklusa, kar pomeni, da lastniki lahko postanejo nekoliko manj intenzivni in inovativni, se navadijo na ustaljen proces poslovanja, podjetja pa pridejo v fazo, ko so najbolj ranljiva. Prav aktualna zdravstvena kriza, ki so bo v naslednjih mesecih prevesila v gospodarsko, je bila po besedah predsednika Aleša Pulka opomnik, da se kaj takega ne sme zgoditi. Inovativnost v podjetništvu ter konkurenčen boj sta namreč nujno potrebna, zato je v tej fazi podjetnike in obrtnike potrebno spodbuditi.

“Namen projekta je, da jih skušamo prepričati v to, da ima vsak od nas v glavah ali v predalih kakšen projekt, ki nikoli ni bil uresničen in je ostal le na ravni ideje. Na tej točki bi radi podjetnike spodbudili, da takšne projekte najdejo ter jim ponudijo pomoč pri implementaciji rešitev, pozneje pa jim pomagajo najti tudi poti do investitorjev doma in v tujini,” je pojasnil predsednik zbornice.

V razpravi po končani predstavitvi ključnih informacij je bilo sklenjeno, da je projekt pisan na kožo mikro in malim podjetjem do največ sto zaposlenih, kar je novost v Sloveniji. Takšna podjetja so namreč po navadi omejena z viri in preboja sama ne zmorejo, zato je več kot dobrodošlo, da je mariborska zbornica  pripeljala evropski projekt, ki bo to spremenil. Med drugim bodo podjetja lahko skupaj s predstavniki zbornice sodelovali na mednarodnih podjetniških dogodkih, kjer bodo lahko predstavili svoje ideje in se tako v primeru izkazanega interesa dogovorili za neposreden stik. Eden takih dogodkov bo potekal v Franciji, načrtujejo ga tudi v Sloveniji, saj je investicijskega potenciala kar nekaj tudi doma. Po besedah direktorice zbornice Leonide Polajnar tematika projekta zelo sovpada z aktualnimi razmerami zaradi epidemije, saj bodo z njim lahko zrelim podjetjem pomagali pri izhodu iz krize. Pri zaključkih projekta se pričakuje tudi vključitev državnih inštitucij, da po njegovem izteku ne bi zamrl, pač pa bi odločevalci vsebino implementirali za dolgoročno korist podjetij.

Po uradnem delu dogodka je sledila novinarska konferenca in Poslovni zajtrk z mreženjem udeležencev in »Pričeli nov poslovni ciklus z drugačnim zajtrkom.»

Odzivi podjetij, ki so se udeležili dogodka:

“Hvala za možnost sodelovanja na današnji predstavitvi. Bilo mi je zanimivo in odpirajo se nove in nove možnosti sodelovanja. Razmišljal sem o povedanem in priznam, da se kar vidimo kot podjetje, ki bi bili kandidati za sodelovanje znotraj projekta, vsekakor pa tudi vidim možnosti lastnega sodelovanja, v kolikor bo to smiselno. Čakamo na nadaljnja navodila in se že veselimo skupnega dela ;-)”

Matjan COJHTER, mag., direktor podjetja AVANTUS ZAPOSLITVENI CENTER, proizvodnja in druge storitve, d.o.o.

“Najprej iskrene čestitke ob uspešni izvedbi prvega dogodka v okviru projekta Be Readi Apls in hkrati še enkrat hvala za povabilo. Projekt ima res izjemen potencial – nadejam se, da bo to prepoznalo tudi lokalno poslovno okolje in seveda izkoristilo priložnosti, ki se jim bodo v okviru projekta ponudile.Tudi sama se zelo, zelo veselim sodelovanja z vami. :)”

Katja Ajdnik, direktorica podjetja PROSPERIUS d.o.o.

Prvotno hvala za povabilo in možnost udeležbe na včerajšnjem Poslovnem zajtrku in predstavitev projekta, za katerega menim, da je odličen in vsekakor potencialna priložnost tudi za vključitev Factumevent podjetja, v kolikor je seveda to mogoče. Iz naše strani vidim možnost in interes po vključitvi v obliki pilotnega projekta (FACTUMEVENT & FLAWLESS CODE s področja razvoja KROVNE PROGRAMSKE PLATFORME VIRTUALNIH SEJMOV (VR DIGITAL EVENT PLATFORM) in s tem sodelovanje v vašem projektu. Menim, da je naša razvojna faza in produkt sovpada v vaš projekt (sklepam na podlagi včerajšnje predstavitve projekta).”Vesel bom, v kolikor je možnost sodelovanja v projektu.”

FACTUMEVENT, organizacija dogodkov, Mitja Špes s.p.



ZADNJE OBJAVE

DOGODKI IN VABILA

18-09-2024

Celjski sejem d.d., Dečkova cesta 1, 3000 CELJE

06-04-2024

Sodni stolp, Pristan 8, 2000 MARIBOR, Hotel Maribor, Glavni trg 8, 2000 MARIBOR

17-06-2024

OOZ Maribor, Titova cesta 63, 2000 MARIBOR (Izobraževalna dvorana)

Prijava na svetovanje

Za svetovanje z našimi referenti se morate obvezno prijaviti. Izpolnite obrazec in kontaktirali vas bomo ter našli ustrezen termin.

E-novice OOZ Maribor

E-novice OOZ Maribor