Povezave na razpis, dokumentacijo in vlogo.samo z klikom na spodnje vrstice!
Razpisna dokumenatacija-de minimis- nova oprema-2017 -16.6.2017
Vloga za prijavo na razpis-de minimis- nova oprema 2017
Brezplačno razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani dvignejo na Mestni občini Maribor, Ul. heroja
Staneta 1, v sobi 14, pritličje. Objavljena je tudi na spletnih straneh Mestne občine Maribor,
http://www.maribor.si rubrika »javni razpisi«. Za dodatne informacije lahko pišete na elektronski naslov
sasa.rihtar@maribor.si z navedbo »razpis de minimis-oprema«.
MESTNA OBČINA MARIBOR, Ulica heroja Staneta 1, 2000 Maribor
JAVNI RAZPIS
za dodelitev pomoči de minimis za nakup nove opreme v Mestni občini Maribor v letu 2017
1. PREDMET JAVNEGA RAZPISA
Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za sofinanciranje nakupa nove
opreme v skladu s pravili o dodeljevanju pomoči de minimis za zagotavljanje pogojev za hitrejšo rast
mikro in malih podjetij.
II. UKREP
Sofinanciranje materialnih investicij – nakup nove opreme.
V skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108
Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L št. 352, z dne
24.12.2013, str. 1-8).
III. UPRAViČENCI IN POGOJI
Upravičenci so:
– podjetja, ki imajo poslovni sedež na območju občine,
– podjetja, ki so organizirana kot gospodarska družba ali samostojni podjetnik ter pravne osebe s
statusom socialnega podjetja iz 5. člena Pravilnika o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva v
Mestni občini Maribor za obdobje 2015-2020 (MUV št. 12/15), ki imajo sedež v občini ter delujejo
na območju občine,
– podjetja, ki nimajo sedeža v občini, vendar investirajo v dejavnost na območju občine.
Prejemnik pomoči mora zagotoviti vsaj 25% lastnih sredstev za kritje stroškov nakupa opreme. Davek
na dodano vrednost ni upravičen strošek. Kupljena oprema mora ostati v lasti in uporabi prejemnika
sredstev na območju Mestne občine Maribor najmanj tri leta.
Upravičeni stroški nakupa nove opreme so stroški, ki so nastali in bili plačani v času od 1.1.2017 do
31.8.2017.
IV. ViŠiNA SREDSTEV
Sredstva so zagotovljena v proračunu za leto 2017 v okvirni višini 40.000 EUR, na proračunski
postavki 742014 Pomoči »de minimis« za razvoj podjetništva. Pomoči iz tega razpisa se dodeljujejo
kot nepovratna sredstva. Višina pomoči, dodeljene posameznemu upravičencu, lahko znaša do 75%
upravičenih stroškov oziroma največ do 2.000 EUR na posameznega upravičenca.
V. ROK IN NAČiN PRIJAVE
Razpis je odprt do 31.8.2017.
Vlogo z zgoraj predpisanimi obrazci in prilogami v predpisanem vrstnem redu je potrebno dostaviti v
zaprti in zapečateni kuverti z nalepljenim in izpolnjenim Obrazcem 6 (podatki pošiljatelja-vlagatelja,
naslov in naziv razpisa) na naslov Mestna občina Maribor, Urad za gospodarske dejavnosti, Sektor za
gospodarstvo, Ul. heroja Staneta 1, 2000 Maribor, do vključno 31.08.2017 do 12.00 ure oziroma
vloge, poslane po pošti s poštnim žigom do vključno 31.08.2017.
Vloge bo obravnavala strokovna komisija, ki jo imenuje župan. Komisija bo odpirala in obravnavala
vloge najkasneje do 20.9.2017. Odpiranje vlog ni javno.
Vloge bo komisija odpirala po vrstnem redu prispetja. Če vloga ne bo popolna, bo vlagatelj v roku 8
dni od odpiranja vlog pisno obveščen s pozivom na dopolnitev. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelji ne
bodo dopolnili v določenem roku, bo komisija s sklepom zavrgla. Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev
razpisa, se kot neustrezne zavrnejo.
O izidu javnega razpisa bodo vlagatelji obveščeni do 15.10.2017.
1